شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

کرم های صورت

فیلترها
در هر صفحه
کرم صورتی کننده و آبرسان fresh rose face cream کرم صورتی کننده و آبرسان Fresh Rose Face Cream محصولی محبوب برای آبرسانی عمیق، نرمی و لطافت پوست صورت است. این کرم با فرمولاسیون حاوی گلاب ارگانیک و اسیدهای هیالورونیک، انتخابی ایده آل برای انواع پوست، به ویژه پوست های خشک و حساس است.
690٬000تومان
کرم دور چشم اکو بیوتی اوریفلیم (Oriflame Eco Beauty Eye Cream) کرم دور چشم اکو بیوتی اوریفلیم یک محصول مراقبت از پوست با تمرکز بر آبرسانی و مراقبت از ناحیه حساس دور چشم است. این کرم با فرمولاسیون غنی از مواد طبیعی و ارگانیک، مناسب برای انواع پوست، به ویژه پوست های حساس می باشد.
765٬000تومان
ژل ضد جوش SOS پوره اسکین اوریفلیم (Pure Skin SOS Spot oriflame Gel) ژل ضد جوش SOS پوره اسکین اوریفلیم یک محصول موضعی برای درمان سریع و موثر جوش های صورت است. این ژل با فرمولاسیون حاوی سالیسیلیک اسید و عصاره درخت چای، به رفع سریع جوش ها و جلوگیری از بروز جوش های جدید کمک می کند.
414٬000تومان
کرم دور چشم معجزه پیت بلیف (Belif Peat Miracle Revital Eye Cream) کرم دور چشم معجزه پیت بلیف، محصولی با فرمولاسیون حاوی "پیت" (Peat)، ماده ای ارگانیک سرشار از مواد مغذی است که به آبرسانی، تغذیه و احیای پوست حساس ناحیه دور چشم کمک می کند. این کرم با ویژگی های منحصر به فرد خود، انتخابی مناسب برای انواع پوست، به ویژه پوست های خشک و دارای خطوط ریز دور چشم است.
از 343٬000تومان
فیلترها پاک کردن همه
کمترین: 414٬000تومان بیشترین: 765٬000تومان
ریال414000 ریال765000