شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

فر کننده مژه

فیلترها
در هر صفحه
فرمژه فرکن Surratt Beauty: برای مژه هایی رمانتیک و خوش حالت فرمژه فرکن Surratt Beauty، ابزاری با طراحی ژاپنی و ظرافت اروپایی است که برای بلند کردن و حالت دادن طبیعی به مژه های شما ساخته شده است. با این فرژه فرکن، دیگر نیازی به مژه های مصنوعی یا ریمل های حجیم ندارید. تنها با چند حرکت آرام، می توانید به مژه های زیبا و خوش حالتی دست پیدا کنید که چشمان شما را درخشان تر و جذاب تر نشان می دهد.
398٬000تومان
فرمژه فرکن رزگلد Tweezerman: طلوع مژه‌های زیبا با لمس لوکس فرض کنید می‌خواهید نگاه‌تان درخششی متمایز و فریبنده داشته باشد، آنطور که مژه‌هایتان چون پرده‌ای حریر، زیبایی چشمانتان را دوچندان کند. اینجا جایی است که فرژه فرکن رزگلد Tweezerman پا به میدان می‌گذارد. این ابزار ظریف با بدنه‌ای خوش‌دست از جنس رزگلد، مانند جواهری در دستان شما می‌نوازد و قول می‌دهد تا مژه‌هایتان را به سطحی جدیدی از زیبایی برساند.
480٬000تومان
فرمژه فرکن Saie: شاهکاری پنهان در دنیای مژه ها فرض کنید فرمژه‌هایتان چون قوس‌های ظریف یک پل معلق، نگاه‌تان را به سطحی بالاتر می‌برند. فرمژه فرکن Saie، این مجسمه‌ساز ظریف، قول می‌دهد چنین رویایی را به حقیقت تبدیل کند. با بدنه‌ای خوش‌دست از چوب صدف با نقش مرمرین و فنری ساخته شده از فولاد ضد زنگ، این ابزار جادویی، ظرافت را با کارایی بی‌نظیر درآمیخته است.
862٬000تومان